Jak se začít stravovat zdravě

Jíst zdravě s dia potravinami  je mnohem snadnější než si myslíte. Stačí se pouze vyzbrojit potřebnými znalostmi a jde to samo. Nepřemýšlíte-li nad zdravým stravováním jako nad obětí, ale příležitosti udělat něco pro své zdraví a postavu máte vyhráno.

Vzdát se chipsů, hamburgerů a koblihů není tak těžké. Existují totiž mnohem zdravější, pestřejší i chutnější varianty jídel, a to dokonce i mezi SEO Dnes si může každý člověk dopřát vyváženou stravu, která nejen dodá tělu potřebné živiny, ale potěší chuťové pohárky. Stačí pouze rozpoznat perly mezi potravinami.

Jednoduché sacharidy – NE

Jednoduché sacharidy, jako je například mouka či cukr jsou našim trávícím systémem rychle vstřebávány. To způsobuje přetížení sacharidy a náš organismus uvolní větší množství inzulínu. Složité sacharidy tráví naše tělo pomalu. Jedná se o zeleninu, celozrnnou mouku, ovesné vločky, hnědou rýži a další. Většinou mají tyto potraviny také více výživných látek. Dlouhodobé přetěžování organismu a konzumování nezdravých potravin a nápojů vede až k diabetu. Takový člověk nezřídka končí se závažnými zdravotními problémy. Chcete-li předejít těmto nepříjemnostem, změňte své myšlení i způsob stravování. Dia strava může být přesně to, co vám pomůže.

Dia potraviny nejen pro diabetiky

Dnešní nabídka dia potravin je velmi pestrá a rozhodně není určená jen lidem s cukrovkou. Avšak nejen sacharidy patří k těm důležitým. Bílkoviny jsou potřebné pro svalovou hmotu i energii. Ty konzumujte netučné v podobě mořských plodů nebo drůbeží, kuřecí a kachní prsa. Vhodné jsou rovněž ořechy a luštěniny: fazole, sojové boby, tofu. V případě, že už máte zdravotní potíže je nejvyšší čas blíže se seznámit s dia stravou. Nikdy není pozdě změnit situaci k lepšímu. Čeho se rozhodně vyvarovat jsou trans mastné kyseliny a nasycené tuky, které zvyšují riziko srdečního onemocnění. Naopak výborné jsou mononenasycené tuky a omega 3 mastné kyseliny. Podílí se na snižování zlého cholesterolu.

Chuť je převlečená žízeň

Nejenže správným stravováním snížíte riziko onemocnění, ale udržíte si optimální tělesnou váhu, aniž byste museli trpět hlady. Superpotraviny, jako jsou ryby, řasy, různé druhy ovoce, zeleniny, bylinky dodají vašemu tělu vše potřebné a zamezíte ataku různých chutí. Například neodolatelná chuť na slané chipsy značí nedostačující pitný režim. Sledujte i příjem soli, protože její větší konzumaci si zvýšíte krevní tlak. Obloukem se vyhněte slazeným nápojům a umělým sladidlům.

Dia potraviny

www.coolcook.eu