MS 2015: Zkuste místo televize posilovnu

Hokej má 3 třetiny po 20 minutách. Co zkusit například kruhový trénink 3×20 minut? Netroufáte si? A co jiné možnosti, jak si protáhnout tělo, když Váš protějšek zrovna fandí?

Začínáte-li, pomůže osobní trenér

MS v hokeji může být i impluzem pro Vás, abyste si zvedla formu. Zatímco se Váš drahý protějšek povaluje doma na gauči nebo sdílí své emoce s kamarády u piva, udělejte něco pro sebe.

Máte na výběr z více možností. Pokud jdete do fitness centra či posilovny poprvé, určitě doporučujeme využít služeb osobního trenéra. Ten vám poradí a ukáže, jak který cvik provádět. Zároveň Vám je schopen individualně sestavit cvičební plán a také vhodnou stravu. Dohled osobního trenéra Vám pomůže se vyvarovat různým zraněním. Službu osobního trenéra je možné si objednat domů a cvičit či posilovat v pohodlí domácího prostředí nebo na zahradě.

Posilovna versus venkovní prostředí

Nemáte v okolí žádnou posilovnu ani fitness centrum? A i kdyby jste oboje měli, nepatříte mezi ty aktivní sportovce a vůně potu a vyplavené endorfiny ve Vás vzbuzují spíše negativní emoce, nebojte se sportovat i mimo posilovnu, někde venku. Zkuste zprvu zařadit jen vyšší venkovní aktivitu – delší chůzi či tzv. indiánský běh. K těmto pohybovým aktivitám zpravidla nepotřebujete ani osobního trenéra či nějaké speciální vybavení, postačí vhodná obuv a trochu času.Tím, že vyrazíte na trasu na večer, v době, kdy dávají zrovna MS v hokeji, je pravděpodobnost, že někoho potkáte mizivá. Myslíte si, ale, že ani to by pro Vás nebylo? Bojíte se vůbec začít se sportem?

Fyzioterapie: než vůbec začnete sportovat

Zkuste začít návštěvou fyzioterapie. Fyzioterapeut zhodnotí Váš současný fyzický stav a doporučí Vám vhodnou aktivitu či cvičení pro začátek. Diagnostikuje Váš současný zdravotní stav. Vyšetření probíhá tzv. měkkými technikami (na rozdíl od masáží působí lokálně a uvolňuje svalové napětí). Toto vyšetření nebolí a ani k němu není nutné jakékoliv vybavení, takže je možné pozvat si fyzioterapeuta i domů. Vyšetření pohledem a pohmatem sleduje Vaše držení těla a stereotypy v pohybu, které vznikly každodenními pohybovými rituály. Fyzioterapie je hojně využívána jako prevence proti přetížení organismu.

Jste spíše uzavřený člověk a cvičení před lidmi v posilovně ani venku není nic proVás ? Chcete se dívat taky na hokej? Zkuste náš tip. Místo posilovny si objednejte osobního trenérastretching-muscles-579122_640 k Vám domů. Nacvičte si posilovací sestavu. Během první třetiny se můžete zahřát, pak posilujte. Dechové a zklidňující cvičení si nechte na konec. Zlepšete si formu u MS v hokeji.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *