Hubněte zdravě a bez výčitek

Většině lidem se zdá téma hubnutí otřepané. Přesto dnes a denně svádí boj s nadbytečnými kilogramy mnoho z nás. Zabývat se tím jak je možné, že jeden může konzumovat vše a nepřibírá, zatímco další přibírá snad i ze vzduchu by nemělo význam.

Každý má zcela odlišný metabolismus i životní styl. Dnešním tématem budou možnosti, které se vztahují na snahu jednak zhubnout, ale také si ideální váhu udržet. Což patří k těm méně lehčím úkolům. Důvodem, proč někteří mlsají a nepřibírají, jsou nízkokalorické dezerty. Proto lze spatřit jedince, kteří nešidí v žádném případě své chuťové pohárky a přesto „nekynou“.

Diety, které nefungují. někdy stačí jen nízkokalorické dezerty místo kalorických

Jak se zdá, běžně známé diety příliš nefungují. Alespoň z dlouhodobého hlediska. Přesvědčit vás mohou lidé, kteří již několik diet drželi. Návrat k normální stravě způsobí JOJO efekt. Diety typu proteinová, sacharidová, mléčná, melounová a další, jsou určeny k redukci pár kilogramů. Není možné přežívat po zbytek života na ovoci, jogurtech nebo vyřadit sacharidy úplně ze svého jídelníčku. Dia dorty můžete bez výčitek mlsat, i když budete hubnout.

Různé diety mohou být bezesporu účinné a mít přínos pro lidské zdraví. Drží-li se jen pár dnů a neočekáváme zázračné výsledky. Přínosné jsou ve chvílích, kdy potřebujeme zhubnout do šatů, které si hodláme obléci k nějaké příležitosti. Jakmile najedeme na běžné stravování, počítejte s tím, že se ztracené kilogramy vrátí. S nimi většinou ještě i něco navíc.

Hlavně to chce klid s nízkokalorickými dezerty to zvládnete překonat

Chceme-li opravdu zhubnout, musíme se obrnit svatou trpělivostí. Čím větší počet kilogramů chceme zredukovat, tím větší trpělivost. Nejdříve se musíme hodit do pohody. Pokud budeme ze svých kilogramů ve stresu, přivoláme si syndrom podrážděného střeva. Tím se hubnutí sabotuje. Mnoho lidí má nezadržitelnou chuť dát si třeba zákusek a tím, že mu odolávají, začnou být nervózní. Dia strava není určená pouze lidem, kteří trpí cukrovkou, ale i těm, kteří k ní mají díky vysoké nadváze sklony.

Nejdříve se začněte mít rádi, věřte si a stanovte pro začátek reálné cíle. Důležitá je především vyvážená strava, pravidelnost a ideální je připojit pohybové aktivity. Klidně si během hubnutí dopřejte nízkokalorické dezerty, které nijak vaší snahu hubnout brzdit nebudou.

Nízkokalorické dezerty

www.mlsanibezvycitek.eu

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *