Jak upravit hmotnost bez cvičení, poradí výživový poradce

Tento článek není určen lenochům, ale těm, kteří se snaží zhubnout a nemohou ze zdravotních důvodů cvičit. Pevně věříme, že se vždy najde způsob a cvik, který provádět lze. I kdyby to měla být delší procházka. Hubnout bez cvičení se může zdát jako snadná cesta, ale rozhodně není. Pravidelný pohyb hubnutí jednak urychlí a navíc má mnoho dalších zdravotních bonusů. S výživovým poradenstvím se vám povede snížit kalorický příjem, který je u hubnutí klíčový. Tělo začne čerpat energii ze svých zásob.

Výživové poradenství a pohyb = cesta k plnému zdraví

Mnoho lidí se automaticky domnívá, že tuky tvoří tuto zásobu, odkud tělo čerpá. To je sice pravda, ale není to jediný zdroj.  Energie se dá čerpat i ze svalů. Proto je důležité při úpravě hmotnosti zapojit i svalovou skupinu. Bez pravidelného cvičení nemá tělo důvod si udržovat svalovou hmotu. Jestliže už se tedy rozhodnete hubnout, s výživovým poradcem Praha a změníte od základu svůj jídelníček, měl by alespoň částečně tento režim zahrnovat pohyb. Nejedná se o žádné drastické cvičení, ale posilovat různé svalové skupiny se dá i v sedu. Jestliže nemáte doma činky, vystačíte si s PET láhvemi a drobnými cviky. Stejně tak je možné procvičit záda, krční páteř, nohy. 10 až 15 minut denně se dá zvládnout jak z pohodlí domova, tak kanceláře.

Takže úprava hmotnosti bez cvičení jde, ale bez protahování těla zdraví nebudete. A na co vám bude štíhlé tělo, které nebude sloužit tak, jak má? Důležité je prostřednictvím výživového poradenství nastavit správný jídelníček, kde nebudou chybět důležité živiny.

Rada od výživového poradce. Nedovolte, aby vám obezita řídila váš život

Také je potřeba si položit otázku, zda za vašimi zdravotními problémy nestojí právě nadváha. Existuje i nespočet cviků, pro lidi po operaci srdce. Takže mnohdy není zdravotní omezení tak velké, jako omezení, které máme nastavené v naší hlavě. Pohyb odjakživa patří ke zdravému životnímu stylu. Ale pokud vás cvičení, z různých důvodů neoslovilo, říkejte tomu protahování těla. Úprava hmotnosti zahrnuje mnoho úkonů od zdravého jídelníčku, dodržování pravidel až po snahu se alespoň trochu hýbat. Nejezděte výtahem – choďte do třetího patra pěšky, vystupte o zastávku dřív a projděte se, protahujte tělo i z gauče. Výborná je pro starší lidi na udržení fyzičky i zahrádka. Vidíte, že způsobů, jak fyzicky zapojit své tělo existuje mnoho.

Výživový poradce Praha

Úprava hmotnosti

www.zdravi-stihli.cz

 

 

One thought on “Jak upravit hmotnost bez cvičení, poradí výživový poradce

  1. Pingback: úprava hmotnosti | Internet Press Media

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *